I am MAX v sieti hotelov IBIS Styles
Už aj v Ibis hoteli nájdete rozprávajúceho medveďa!
Stáva sa vám občas, že sa ocitnete sami na hotelovej izbe, uprostred mesta, ktoré nepoznáte? Aj vás občas chytí zvláštny pocit, že by ste aj vyšli z izby von, no neviete kam sa vybrať? Sociálne siete prezreté, v TV zrovna nič nedávajú a vy máte chuť využiť svoj čas inak.Presne toto sa stávalo Lukášovi Vencelíkovi, zakladateľovi spoločnosti HotelioHub. Jeho pracovnou náplňou boli časté služobné cesty do rôznych kútov sveta, kedy trávil dlhé hodiny sám na hoteli. Častokrát sa stávalo, že síce býval v luxusnom hoteli, ale akosi nevedel, čím môže vyplniť čas. Recepcia nie vždy vedela poradiť a ruku na srdce - kto už len číta letáčiky vo výťahoch, či na izbe. Stávalo sa, že sa až dodatočne dozvedel o výbornom koncerte v hotelovom bare, či Happy Hour akcií v wellness. Vtedy prišla myšlienka vytvoriť hotelového pomocníka MAXa, ktorý sa skrýva v smart aplikácii, prozaicky nazvanej, I am MAX.
Keďže vytvorenie tejto aplikácie vyžadovalo svoj čas a predchádzala jej značná príprava, Lukáš sa rozhodol zariskovať a vložiť do toho všetko. Stavil všetko na jednu kartu a odišiel z pôvodného zamestnania, aby založil HotelioHub. Vytvoril tím ľudí, s ktorými spolupracoval na predchádzajúcich projektoch a spolu stvorili MAXa. Šikovného medveďa, ktorý nešetrí nápadmi, ako stráviť čas v hoteli.
Celé riešenie funguje veľmi jednoducho. Hotel využíva webovú platformu I am MAX, kde nahrá informácie, ktoré chce návštevníkom ponúkať. Napríklad informácie o špeciálnom sezónnom menu, ponúknuť služby tenisového trénera, či pozvať na saunový špeciál. Fantázií sa medze nekladú a záleží naozaj na preferenciách hotelového marketingu.
Hostia majú k dispozícií MAXa vo forme aplikácie, ktorú si môžu stiahnuť do svojho telefónu. MAXa tak majú stále poruke. Tento šikovný medveď pozná odpovede na všetky bežné otázky ako: kedy a kde sú raňajky, o koľkej otvára hotel fitness centrum, aké je heslo na Wi-Fi a podobne. Jednoducho si vytvoria profil, kam zadajú detaily svojich záľub a MAX sa postará o všetko ostatné. Veľkým plusom sú informácie o rôznych akciách a podujatiach, ktoré sa zobrazia vo forme notifikácie, alebo jednoducho v informáciách, ktoré poskytuje hotel.
Lukáš myslel aj na dobrodruhov, ktorým aktivity na hoteli nestačia. MAX zobrazí na mape rôzne možnosti poblíž hotela. Ak ste však v hoteli sami a chýba vám spoločnosť či už na bowling, alebo ochutnávku vína, je možné vytvoriť udalosť, na ktorú sa prihlási iný hosť.
Počas posledných mesiacov narastá o služby medveďa MAXa záujem. Spoluprácu s HotelioHub uzavrelo už množstvo slovenských i zahraničných hotelov. Momentálne sa usilovne spolupracuje na prepojení aplikácie I am MAX s riešením v Ibis hoteloch. Táto nadnárodná sieť je súčasťou skupiny AccorHotels a po úspešnom nasadení sa MAX nasadí do ďalších sietí, ktoré patria do tejto veľkej skupiny. Ako hovorí sám Lukáš, na začiatku idey vytvoriť MAXa bol on sám, ako cestujúci v cudzom meste, v neosobnom hoteli. Vďaka MAXovi dúfa, že sa hostia v hoteloch začnú cítiť príjemnejšie a využijú svoj pobyt naplno.